Tematräff Industri

Välkommen på Tematräff Industri 2019! Under två halvdagar får du möta såväl experter som branschkollegor som också arbetar med brandskydd eller säkerhet inom industrin.

OBS! Nu kan du anmäla dig fram till 20 mars.

Nytt för i år är extra stort fokus på erfarenhetsutbyte genom att delar av seminariet vigs åt gruppdiskussioner utifrån specifika teman.

Programmet innehåller bland annat

• Hur kan vi identifiera brister innan något inträffar?

• Tema Batteribrand: Tre delar med lärdomar från incident, gruppdiskussion samt råd från sakkunnig

• Tema ATEX, damm och antändning: Tre delar med lärdomar från incident, gruppdiskussion samt råd från sakkunnig

• Brand i ventilationssystem vid heta arbeten – lärdomar från inträffad incident

Vem bör gå på Tematräff Industri, och varför?

Tematräff Industri är en mötesplats och kunskapsplattform för alla som arbetar med eller ansvarar för brand- och säkerhetsfrågor inom industriella verksamheter. Som deltagare får du goda möjligheter att nätverka och utbyta erfarenheter med andra i liknande roller och med likartade utmaningar. Dessutom erbjuds ett flertal föreläsningar med stort fokus på lärdomar från inträffade händelser, uppdaterade regelverk samt ny forskning.

Tid och plats

Den 3-4 april 2019 på Scandic Borlänge, Stationsgatan 21-23 i Borlänge.

Seminariet inleds med registrering och lunch kl. 11.30 den 3 april och avslutas innan lunch kl. 11.50 den 4 april.

Pris

5 900 kr per person exklusive moms. I priset ingår deltagande båda dagar, en lunch, två fika, ett mingel samt en tvårätters middag med alkoholfri bordsdryck.

Medlemmar i Nätverket Brandskyddsledarna erhåller 500 kr i rabatt.

Logi

Logi ingår inte i deltagaravgiften, men vi har reserverat ett antal hotellrum på Scandic Borlänge som du vid behov själv kan boka. Ett enkelrum med frukost kostar 1.200 kr exkl. moms per natt. Bokning sker genom att maila till borlange@scandichotels.com eller ringa 0243-79 90 13. Vid bokning behöver du ange namn, e-postadress, mobilnummer, datum för bokning samt kortnummer och kortets utgångsdatum samt bokningskod: Brandskyddsföreningen 46838499.

Fakturering är endast möjlig om ditt företag har ett giltigt faktureringsavtal med Scandic Hotels AB, en fakturaavgift à 50 kr tillkommer. Observera att hotellrummen endast är bokningsbara i mån av plats.

Sista anmälningsdag och anmälningsvillkor

Sista anmälningsdag är den 20 mars 2019. Anmälan är bindande, men med möjlighet att avboka sin plats kostnadsfritt om så sker senast den 3 mars 2019. Vid eventuell avbokning efter den 3 mars 2019 debiteras full deltagaravgift. Vid sjukdom krävs läkarintyg för full återbetalning. Eventuell avbokning skickas till utbildning@brandskyddsforeningen.se.

Hämtar tillfällen