Brandskyddsledardagarna 2022

Den 24–25 oktober välkomnar vi alla som ansvarar för eller arbetar med säkerhet och brandskydd i såväl privata som offentliga verksamheter till Brandskyddsledardagarna! Konferensen är ett tillfälle för dig att uppdatera dina kunskaper, få inspiration, skapa nya kontakter och diskutera med andra i liknande roller och med liknande utmaningar.

Du kommer att få ta del av högaktuellt innehåll inom brandsäkerhet och konkreta verktyg för att förbättra det systematiska brandskyddsarbetet. Dessutom ger konferensen mycket goda möjligheter till erfarenhetsutbyte och nätverkande.

Säkerhetskultur är centralt i årets program. Vi kommer utforska aktuella frågeställningar på det temat, med utgångspunkt i såväl forskning som relevanta händelser och exempel från olika verksamheter. Under konferensen kommer vi även att beröra Tillsyn och ta oss an utmaningen med Tillgänglighet – frångänglighet.

Du får möta och lära av experter från olika branscher. Utmärkelsen ”Årets Eldsjäl” kommer att delas ut till någon som gör viktiga insatser för ett brandsäkrare Sverige och för de som önskar ansluta till Skydd – Nordens största säkerhetsmässa, som äger rum i Stockholm samma vecka, kommer Brandskyddsföreningen att erbjuda transport.

För dig som vill maximera tillfället att träffa andra, erbjuder vi även en middag, som tillval.

Det fullständiga programmet kommer publiceras här inom kort, men redan nu går det bra att anmäla sig.

Välkommen!

Praktisk information

24–25 oktober 2022 (lunch till lunch)

Hotel J
Ellensviksvägen 1, 131 28 Nacka Strand, Stockholm

Deltagaravgift

5 490 kr (4 990 kr för medlemmar i Nätverket Brandskyddsledarna)

I deltagaravgiften ingår digital dokumentation, två luncher, två fika samt ett mingel.

Tillval
3-rätters middag den 24 oktober: 520 kr

Transport till mässan Skydd efter lunch den 25 oktober: 90 kr

Logi

Vi har reserverat ett större antal hotellrum på Hotel J som kan bokas av konferensens deltagare. Reservationen av rummen gäller fram till 2022-09-23.

1 598 kr per enkelrum, frukost ingår.

Bokning och betalning görs genom att kontakta Hotel J på 08-601 30 00, ange bokningskod BLD2022.

Sista anmälningsdag

24 september 2022. Anmälan görs på denna webbsida.

Frågor om anmälan: utbildning@brandskyddsforeningen.se
eller 08-588 475 00.

Frågor om seminariet: Kristina Roos, projektledare. kristina.roos@brandskyddsforeningen.se

Villkor

Anmälan är bindande men med möjlighet att avboka fram till en månad innan seminariet. För senare avbokning krävs läkarintyg för att inte bli debiterad full deltagaravgift och eventuella tillval. Det är alltid möjligt att kostnadsfritt överlåta sin plats till en kollega.

Angivna priser är exklusive moms. För övriga villkor, se våra ordinarie avtalsvillkor och integritetspolicy.

Hämtar tillfällen