Brandkonferensen 2020

Brandkonferensen 2020 flyttas till 10-11 november.

För oss på Brandskyddsföreningen är säkerhet och hälsa för våra besökare av högsta prioritet. Vi följer noga utvecklingen och rekommendationerna från Folkhälsomyndigheten kring covid-19. Efter att Folkhälsomyndigheten meddelat att vi har en samhällsspridning i Sverige har vi beslutat att inte genomföra konferensen den 27-28 maj 2020.

Det är ett tråkigt men nödvändigt beslut som vi tagit med hänsyn till rådande omständigheter. Vi beklagar de olägenheter som detta medför för våra deltagare, men hoppas på förståelse i den här extraordinära situationen.

För dig som är anmäld till Brandkonferensen

• Vi kommer att omboka dig till den 10-11 november
  • Har du inte möjlighet att delta den 10-11 november?
    Kontakta: utbildning@brandskyddsforeningen.se
  • Om du har bokat hotell ber vi dig att kontakta hotellet på egen hand

Uppdaterade deltagarvillkor

Anmälan till Brandkonferensen 2020 är inte bindande. Du som deltagare kan avboka din plats upp till 30 dagar innan konferensen startar.

Webbsändning av konferensen

För att göra det möjligt att delta på distans kommer vi att webbsända Brandkonferensen via livelänk. Information om hur du anmäler dig för att delta på distans kommer att läggas upp på den här sidan inom kort.

Vi håller dig uppdaterad

Vi följer utvecklingen och rekommendationerna från Folkhälsomyndigheten och UD kring covid-19. Vid förändrade förhållanden kommer vi att kontakta anmälda deltagare via mejl. Vi kommer även att lägga upp den senaste informationen här på anmälningssidan.

Här kan du läsa mer om våra riktlinjer kring covid-19 >

Har du frågor?

Kontakta utbildning@brandskyddsforeningen.se så hjälper vi dig.

Brandkonferensen anordnas av Brandskyddsföreningen, Föreningen Sveriges Brandbefäl och Myndigheten för samhällsskydd och beredskap tillsammans med årets värdorganisation Kalmar kommun.

Hämtar tillfällen