/ Lokala föreningar / Brandskyddsföreningen Norrbotten / Om oss / Medlems- och försäkringsbolagsdagen Boden

Medlems- och försäkringsbolagsdagen Boden

Restvärdeledare sträcker sig efter sin hjälm

Välkommen till den regionala medlems- och försäkringsbolagsdagen den 2 november i Boden. Du kommer få ta del av händelser från verksamheten Restvärderäddning (RVR) och få en inblick i hur Brandskyddsföreningen arbetar för ett brandsäkert och hållbart Sverige i Norrbotten.

Du kommer också få veta mer om hur effektiv skadehantering i ett tidigt skede efter en olycka kan minimera såväl konsekvenserna för de drabbade som kostnaderna för försäkringsbolagen.

Hör RVR:s restvärdeledare återge erfarenheter från bränder om brandutredningar efter dessa bränder.

Tid och plats

2 november 2023, Brandstationen Boden, Slipvägen 10
Start med fika kl 09.30, programmet startar kl 10.00 och avslutas kl 15.00.

Här hittar du programmet för dagen >

Deltagaravgift

500 kr ex moms/person, inklusive en lättare lunch och fika.

För vem?

Vi riktar oss till Brandskyddsföreningens medlemmar och försäkringsbolagens representanter som arbetar med brandskyddsfrågor, såväl skadeförebyggande som skadereducerande. Vi välkomnar alla som arbetar inom brandskydd och restvärdefrågor.

Anmäl dig här

Arrangörer är Restvärderäddning region Norr och Brandskyddsföreningen Norrbotten.