/ Nyheter / Ny utbildning inom Crowd Management och utrymningsplanering

Workshop om utbildning i Crowd Management och utrymningsplanering

Utrymningsvägsskylt och fönster

Brandskyddsföreningen, Karlstads Universitet, Lunds Teknisk Högskola och Briab arbetar med att starta en ny utbildning inom Crowd Management och utrymningsplanering.

I vårt arbete kommer vi att genomföra en workshop i Stockholm den 19-20 november 2018. Vi kommer att börja klockan 11.00 den 19:e och avsluta klockan 13.00 den 20:e. Även kvällen den 19:e kommer att innehålla program. Workshopen riktar sig till yrkesverksamma inom området utrymning av stora publika miljöer.

Antalet platser är begränsat och mer information om innehållet kommer efter sommaren. Om du redan nu vill anmäla ditt intresse för att delta så kan du göra det i formuläret längre ner på denna sida. Din anmälan är i nuläget inte bindande men vi kan heller inte garantera plats.

Om du vill ha mer information om detta framöver kan anmäla din e-postadress till bigexit@brandskyddsforeningen.se. Då kommer du även få löpande information om andra saker vi på Brandskyddsföreningen arbetar med avseende utrymning av publika miljöer.