/ Lokala föreningar / Brandskyddsföreningen Gävleborg / Utbildning / Medlems- och försäkringsbolagsdagen 9 november

Medlems- och försäkringsbolagsdagen 9 november

Restvärdeledare sträcker sig efter sin hjälm

Välkommen till vår regionala medlems- och försäkringsbolagsdag den 9 november 2023.

Under dagen kommer ni få ta del av hur Brandskyddsföreningen lokalt arbetar för ett brandsäkert och hållbart Sverige och få berättelser från en bredd av områden som rör verksamheten Restvärderäddning (RVR).

Vi kommer bland annat att ta upp nyheter inom skadeområdet och presentera vad som är på gång inom din lokala förening. Du kommer också få kunskap om hur effektiv skadehantering i ett tidigt skede efter en olycka kan minimera såväl konsekvenserna för de drabbade som kostnaderna för försäkringsbolagen. Därtill ges möjlighet till diskussion, att knyta nätverk inom branschen samt lära känna din lokala brandskyddsförening och restvärdeledare.

Tid och plats

9 november 2023 kl. 10-15
LF Östgöta, Hospitalsgatan 3, Norrköping

Pris

Deltagande är kostnadsfritt (inkluderar konferensdeltagande, lunch och fika). Bokad plats som inte nyttjas och inte avbokas kostar 500 kr exklusive moms.

För vem?

Vi riktar oss till Brandskyddsföreningens medlemmar och försäkringsbolagens representanter som arbetar med brandskyddsfrågor, såväl skadeförebyggande som skadereducerande. Vi välkomnar alla som arbetar inom brandskydd och restvärdefrågor.

Ta del av hela programmet och anmäl dig nedan.

Anmäl dig här

Arrangörer är Restvärderäddning region Mitt och de lokala brandskyddsföreningarna i Dalarna, Gävleborg, Södermanland, Värmland, Västmanland och Örebro.