Seminarium Brandlarm & Sprinkler

Ta chansen den 18–19 april att få information och uppdateringar inom området brandlarm och sprinkler, nätverka med varandra och träffa utställare!

På Brandlarmdagen får du bland annat veta hur du som ägare av ett brandlarm kan säkerställa dess funktion över tid, och hur du går tillväga för att installera ett brandlarm på rätt sätt. Vi berör även 3D-modulering och har en paneldiskussion på scenen.

Sprinklerdagen går i hållbarhetens tecken. Du får svar på hur ett sprinklersystem kan förbättras med fokus på tillförlitlighet och effektivitet samt vilken betydelse sprinkleranläggningar har för klimatet. Du får också ta del av ny forskning som visar huruvida ESFR-sprinkler kan användas för skydd av AutoStore-lager eller ej. Vi får även en analytisk jämförelse mellan SBF 120 och SS-EN 12845.

Tid och plats

18–19 april 2018 på Scandic Star Hotel, Aniaraplatsen 8 i Sollentuna.

2 600 SEK för en dag eller 4 500 SEK för båda dagarna (exklusive moms).

För dig som vill delta på middagen den 18 april tillkommer en kostnad på 700 SEK utöver deltagaravgiften.

Sista anmälningsdag är den 3 april 2018.

Utställning

Intresserad av att ställa ut?
Klicka här för mer information och anmälan.

Hotell

Logi ingår inte i deltagaravgiften och bokas av deltagaren själv. Vi har förbokat ett antal rum på Scandic Star Sollentuna, bokningskod 46188898. Rummen finns för bokning till och med den 18 mars.

Mejla din hotellbokning till starsollentuna@scandichotels.com eller ring 08-517 264 00 och uppge bokningskod, namn, datum för boendet samt betalsätt. Vid fakturering behövs även adress, organisationsnummer och eventuell referens.

Enkelrum 1688 kr ex moms (1890 ink moms)
Dubbelrum 1830 kr ex moms (2050 ink moms)

Middag

Varmt välkommen!