Seminarium Brandlarm & Sprinkler

Välkommen till Seminarium Brandlarm & Sprinkler 2019!

För 18:e året i rad arrangerar Brandskyddsföreningen seminarium Brandlarm och Sprinkler. Det kommer att bli två intressanta dagar med föreläsningar, möjlighet att nätverka med branschkollegor och träffa utställare. Nytt för i år att du under en del av seminariet kommer ges möjlighet att efter eget intresseområde välja vilka föreläsningar du vill gå på.

Vilka bör gå på Seminarium Brandlarm & Sprinkler?

Seminarierna är framtagna för företag och personer som verkar inom och berörs av aktuella utmaningar inom området brandlarm och sprinkler. (anläggar- och besiktningsfirmor, behöriga ingenjörer, installatörer, fastighetsägare, konsulter och leverantörer. Räddningstjänst, försäkringsbolag, brand-/säkerhetsansvariga.)

Datum och plats

Den 10–11 april på Birger Jarl Conference, Birger Jarlsgatan 61 A, Stockholm.

Deltagaravgift

Två dagar: 4.900 kr per person exkl. moms

En dag: 2.900 kr per person exkl. moms

I deltagaravgiften ingår föreläsningar, lunch och fika samt dokumentation i Brandskyddsföreningens app. För de som deltar den 10 april eller på middagen ingår även ett mingel.

Middag

Den 10 april infaller seminariernas gemensamma middag. Middagen är till självkostnadspris och bokas till vid anmälan för 650 kr exkl. moms. I middagspriset ingår en trerätters meny, alkoholfri bordsdryck samt underhållning. Alkoholhaltiga drycker kan köpas till på plats.

Logi

Logi ingår inte i deltagaravgiften, men vi har reserverat ett antal hotellrum den 10 april på Birger Jarl Hotell som du vid behov själv kan boka upp. Enkelrum kostar 1.652 kr exkl. moms, bokning sker här.

Ej bokade hotellrum släpps den 10 februari 2019.

Anmälningsvillkor

Sista anmälningsdag är den 19 mars 2019, anmälan är bindande och deltagaravgift återbetalas ej. Vid sjukdom krävs läkarintyg för full återbetalning. Eventuell avbokning skickas per e-post till sylvia.zacharias@brandskyddsföreningen.se.

Hämtar tillfällen