Försäkringsbolagsdagen

Välkommen till Försäkringsbolagsdagen, den 8 november! Det blir en välfylld dag med massor av nyheter och erfarenhetsåterföring från den akuta fasen av skadehanteringen. Delta digitalt eller på plats.

Under dagen får du ta del av berättelser från en bredd av områden som rör verksamheten Restvärderäddning (RVR), vi kommer till exempel följa upp olyckor, ta del av nyheter inom skadeområdet och presentera vad det är som är på gång inom RVR.

Du kommer att få kunskap om hur effektiv skadehantering i ett tidigt skede efter en olycka kan minimera – såväl konsekvenserna för de drabbade som kostnaderna för försäkringsbolagen. Därtill ges möjlighet till diskussion, att knyta nätverk inom branschen samt lära känna restvärdeverksamheten inom Brandskyddsföreningen (RVR) bättre.

Program och anmälan kommer att publiceras inom kort

Tid och plats

Tid: 8 november 2022
Plats: Konferensen kommer att genomföras digitalt, och på plats. Du väljer själv hur du vill delta när du bokar din plats. Du som deltar på distans kommer att få en unik länk där du kan följa föreläsningarna och delta via chattfunktion.

För vem?

Försäkringsbolagsdagen passar dig som hanterar skador, är befintlig kund till RVR eller på annat sätt är intresserad av verksamheten Restvärderäddning.

För frågor, kontakta oss på utbildning@brandskyddsforeningen.se.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev eller håll utkik på den här sidan för att få mer information om kommande konferens.

Hämtar tillfällen