/ Information om middagar och eftersläpp

Information om middagar och eftersläpp

Under Brandkonferensens andra dag, onsdagen den 22 maj, kommer du som deltagare kunna välja på att antingen delta på Brandskyddsföreningens galamiddag i Stadshuset eller middag på Hotel Sheraton.

Galamiddag Brandskyddsföreningen 100 år

2019 fyller Brandskyddsföreningen 100 år, något som bland annat kommer uppmärksammas den 22 maj med en historisk jubileums- och galamiddag i Stadshuset. Till galamiddagen är ett stort antal nationella och internationella gäster inbjudna, och vi erbjuder nu ett begränsat antal platser till 100-årsfesten för våra konferensdeltagare på Brandkonferensen till ett subventionerat pris. Anmälan sker via Brandkonferensens webbsida.

Stadshuset, Hantverkargatan 1.

Klockan 18.30−01.00.

Middag
3-rätters meny med matchande dryckespaket samt en drinkbiljett till baren, framtaget av Stadshusrestauranger. Under kvällen blir det underhållning av både kända och okända artister och avslutas med dans till levande musik.

Klädkod
Mörk kostym. Svart, mörkgrå eller mörkblå kostym med slips eller fluga.  Festfin kort eller lång klänning eller festfin kjol och blus.

Självkostnadspris per kuvert
1.500 kr exkl. moms. Observera att antalet kuvert är begränsade. Vi tillämpar först till kvarn.

Sista anmälningsdag
Fredag 12 april 2019

Anmälningsprocessen
Anmälan till galamiddagen sker i samband med anmälan till Brandkonferensen, dock senast den 12 april. Besked om huruvida du fått plats på galamiddagen kommer att skickas separat via e-post av Brandskyddsföreningens Jubileumskommitté senast 15 april. Den bekräftelse du får kort efter din anmälan är endast en bekräftelse på att du är anmäld till Brandkonferensen samt dina eventuella tillval i övrigt, det är inte en bekräftelse på din anmälan till galamiddagen eftersom den kommer separat.

Om du inte får önskad plats på galamiddagen och istället vill delta på middagen på Sheraton kan du senast den 17 april skicka ett e-postmeddelande till utbildning@brandskyddsforeningen.se med en förfrågan. Se information nedan för att läsa mer om middagen på Sheraton.

Kontaktuppgifter (vid frågor om galamiddagen och anmälan till denna)
Nadia Khan: nadia.khan@brandskyddsforeningen.se

Middag på Sheraton

Mitt i centrala Stockholm på Sheraton erbjuds i detta alternativ en trevlig middag i vacker miljö i festvåningen Drottningholm och St Erik. Sheratons läge gör att det är nära såväl tillbaka till hotellet som till Stadshuset, om du tänkt ansluta till efterinsläppet.

Adress
Sheraton Hotell, Tegelbacken 6.

Tider
Sittning till bords från klockan 19.00 fram till som senast klockan 23.00.

Middag
2-rätters middag (förrätt och varmrätt) med 2 glas öl/vin eller alkoholfritt. Middagen avrundas med kaffe och kakor.

Självkostnadspris per kuvert
650 kr exkl. moms.

Observera att antalet kuvert är begränsade. Vi tillämpar först till kvarn.

Anmälningsprocessen
Samtidigt som du får bekräftelse på din anmälan till Brandkonferensen får du även bekräftelse gällande detta middagsval.

Frågor om middagen
E-post: utbildning@brandskyddsforeningen.se

Efterinsläpp Galamiddagen

Om du inte deltar på galamiddagen finns möjlighet att vara med på efterinsläppet och dansa till levande musik i Gyllene Salen på Stadshuset.

Observera att antalet efterinsläppsbiljetter är begränsade. Vi tillämpar först till kvarn.

Adress
Stadshuset, Hantverkargatan 1. Ingång Blå Hallen.

Tider
Insläpp från klockan 22.30. Vi firar tillsammans till klockan 01.00.

Klädkod

Självkostnadspris per person
125 kr exkl. moms. I priset ingår 1 dryckesbiljett som du i baren kan byta till 1 glas öl/vin/alkoholfritt. Dryckesbiljett erhålles vid ankomst till Stadshuset.

Sista anmälningsdag
17 april 2019

Anmälningsprocessen
Anmälan till efterinsläppet sker i samband med anmälan till Brandkonferensen. Besked om huruvida du kan erbjudas en biljett kommer skickas separat via e-post av Brandskyddsföreningens Jubileumskommitté senast i slutet av april. Den bekräftelse du får kort efter din anmälan är endast en bekräftelse på att du är anmäld till Brandkonferensen samt dina eventuella tillval i övrigt, det är inte en bekräftelse på din anmälan till efterinsläppet eftersom den kommer separat.

Kontaktuppgifter (vid frågor om efterinsläppet och anmälan)
Nadia Khan: nadia.khan@brandskyddsforeningen.se