/ Lokala föreningar / Brandskyddsföreningen Väst / Om oss / Vi söker Innesäljare/Administratör

Vi söker Innesäljare/Administratör

Nu söker vi på Brandskyddsföreningen Väst en innesäljare/administratör!

Brandskyddsföreningen Väst stödjer företag, organisationer och enskilda för ett Bättre Brandskydd. Vi erbjuder: information och råd, nulägesanalyser (riskinventeringar och bedömning av brandskyddet), konsultation, utbildning. Du kommer att arbeta inom en händelserik bransch under utveckling. Arbetsuppgifterna består i första hand av att skapa goda relationer till våra kunder.

Tjänsten omfattar:

• Boka möten/utbildningar
  • Försäljning/Marknadsföring
  • Information
  • Administration

Brandskyddsföreningen Väst verkar främst inom Västra Götaland och är en del av en rikstäckande organisation. Vi samverkar med flera räddningstjänster, försäkringsbolag och andra aktörer som verkar för ett brandsäkrare Sverige. Brandskyddsföreningen Väst är en ideell organisation som äger Bff Väst Service AB. Tjänsten omfattar nykundsbearbetning, försäljning och stöd till företag i olika former. I ditt arbete ingår att hålla kontakter med samverkanspartners. Vi söker dig som vill driva, marknadsföra och utveckla våra koncept och vårda vårt varumärke. Administrationen omfattar kundservice, support och vanligt förekommande kontorsuppgifter.

Vi söker dig som har intresse för försäljning och marknadsföring. Du ska kunna arbeta i ett högt tempo, vara självgående, noggrann och ansvarstagande. Du är en socialt kompetent person som är drivande och får saker gjorda direkt. Som person är du både självständig och samarbetsvillig och kan se till det totala resultatet på arbetsplatsen.

Kompetens:

• God datavana
  • Intresse för marknadsföring och försäljning

Ange löneanspråk i din ansökan.

Vid frågor kontakta Almina Catic,
tel. 070-757 64 26, almina.catic@lbfvast.se

Körkortskrav

B

Arbetstider och omfattning

Tillsvidare
Heltid

Ersättning

Fast lön

Adress

Brandskyddsföreningen Väst
Grimmeredsvägen 150
426 69 Västra Frölunda

Så ansöker du

Ansökan kan skickas till e-postadress: almina.catic@lbfvast.se

Obs! Intervjuer sker löpande.