/ Lokala föreningar / Brandskyddsföreningen Stockholm / Utbildning / Coronaviruset: deltagarinformation

Coronaviruset: deltagarinformation

Vi planerar att fortsätta med vår utbildningsverksamhet i den mån vi har möjlighet så länge den inte strider mot Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Vi vet att många är i stort behov av att genomföra sina planerade utbildningar på grund av säkerhetskrav från arbetsplats och/eller beställare. Kanske har du just nu tid och möjlighet att deltaga i några av de kurser vi erbjuder!

Klicka här för att se vårt utbud >

I de fall vi måste avboka en utbildning beroende på personalbrist försöker vi hänvisa till ett annat utbildningstillfälle i närheten och/eller i närtid.

För oss på Brandskyddsföreningen Stockholm är säkerhet och hälsa för kursdeltagare och medarbetare av högsta prioritet. Vi följer noga utvecklingen och rekommendationerna från Folkhälsomyndigheten och UD kring covid-19.

För dig som kursdeltagare

• Våra kurser har alltid maximalt 20 deltagare och våra instruktörer har rutiner kring hygien och handtvätt.
  • Vi har också strikta riktlinjer gällande att instruktörer som kan ha tidiga symtom inte får genomföra en utbildning.
  • Precis som Folkhälsomyndigheten rekommenderar vi dig att stanna hemma om du känner dig sjuk.
  • Om du måste avboka din plats på grund av sjukdom kommer du att få boka om dig till ett senare kurstillfälle. Du kan även avboka din plats utan kostnad.

Har du frågor om din utbildning?

Kontakta verksamhetschef/VD Mikael Forsberg på 08-783 7012 eller mikael.forsberg@slbf.brand.se.