Hem / Webbutik / Utbildning/seminarium A–Ö / E-learning Systematiskt brandskyddsarbete

Utbildning och seminarier
E-learning Systematiskt brandskyddsarbete

Är du ansvarig för brandskyddsarbetet på ditt företag? Behöver du veta mer om hur du ska organisera och dokumentera ert brandskyddsarbete? Då är vår e-learning i systematiskt brandskyddsarbete något för dig. Vi presenterar Brandskyddsföreningens modell för att utforma det systematiska arbetet, vilka steg som ingår för att fullfölja det och hur du kan verkställa detta för just din verksamhet.

Utbildningen kan även användas om du behöver uppdatera kunskaperna om systematiskt brandskyddsarbete eller för dig som vill veta mer om det.

Ska du arbeta mer praktiskt med att kontrollera brandskydd och brandrisker på din arbetsplats bör du istället gå E-learning Egenkontroll.

Innehåll

• Varför arbeta med SBA?
  • Roller som påverkar det systematiska brandskyddsarbetet
  • Utforma och arbeta med riskhantering
  • Regler och rutiner för stärkt brandsäkerhet
  • Få personal att kunna agera rätt vid brand
  • Utbildningsplanering för personal
  • Byggnads- och verksamhetsbeskrivningar
  • Kontroller för att säkerställa brandskyddet
  • Självskattning av brandskyddsarbetet

Längd

Cirka 50 minuter.

Pris

300 SEK (medlem 270 SEK)/deltagare vid beställning av 1-49 användare. Licensen gäller ett år. För fler användare, kontakta oss för prisinformation.

Kontakt

För beställning och mer information, kontakta oss på telefon 08-588 474 00 eller e-post sbf@svbf.se.

Artikelnr: 00000048
Antal: