Hem / Webbutik / Litteratur A–Ö / SBF 127:14 Guidelines for vehicles and forest machines

Litteratur
SBF 127:14 Guidelines for vehicles and forest machines

Guidelines for fire suppression systems on vehicles and forest machines.

Engelsk version av Regler för fast monterad släckanläggning och övriga brandskyddsanordningar på skogs- och anläggningsmaskiner

Regulations stipulate that all self contained motorised transport and construction vehicles must be fitted with safety equipment. The rules refer to fire suppression systems, fire safety regulations for machines as well as other fire safety systems fitted onto for example forest and construction machines and vehicles.

The purpose of the regulations and standards issued by the Swedish Fire Protection Association is to establish quality and safety levels that may be generally applied by parties concerned.

Contents

General rules and guidelines for equipment and design of vehicles
Fire hazardous environments
Design and installation of a fire suppression system
Care and maintenance
Approval

Regelverket föreskriver att samtliga självgående motordrivna transport- och arbetsmaskiner ska vara säkerhetsutrustade. Reglerna gäller släckanläggningar, brandtekniska föreskrifter för maskin samt övriga brandsäkerhetsanordningar på bland annat skogs- och anläggningsmaskiner.

Avsikten med Brandskyddsföreningens regelverk och normer är att lägga fast kvalitets- och säkerhetsnivåer som kan tillämpas generellt av berörda parter.

Utgivningsår: 2010

Artikelnr: 402600
Antal:
205,00 kr
Medlem: 185,00 kr

Denna produkt produceras vid beställning och levereras inom 8-10 arbetsdagar.

This product is printed on demand and will be delivered within 8-10 working days.