Hem / Webbutik / Litteratur A–Ö / E-norm SBF 127 abonnemang, eng

Litteratur
E-norm SBF 127 abonnemang, eng

Guidelines for fire suppression systems on vehicles and forest machines.

Regulations stipulate that all self contained motorised transport and construction vehicles must be fitted with safety equipment. The rules refer to fire suppression systems, fire safety regulations for machines as well as other fire safety systems fitted onto for example forest and construction machines and vehicles.

The purpose of the regulations and standards issued by the Swedish Fire Protection Association is to establish quality and safety levels that may be generally applied by parties concerned.

The subscription price is per year.

SBF 127:14 Regler för fast monterad släckanläggning och övriga brandskyddsanordningar på skogs- och anläggningsmaskiner – engelsk version

Regelverket föreskriver att samtliga självgående motordrivna transport- och arbetsmaskiner ska vara säkerhetsutrustade.

Reglerna gäller släckanläggningar, brandtekniska föreskrifter för maskin samt övriga brandsäkerhetsanordningar på bland annat skogs- och anläggningsmaskiner.

Abonnemangspriset gäller per år.

Utgåva: Oktober 2010

Artikelnr: 405801
Antal:
225,00 kr
Medlem: 203,00 kr

Vad kostar det?

Priset på E-norm varierar beroende på vilken produkt du vill abonnera på och hur många användare ni är. Priserna gäller från 1 januari 2014.
Titta i prismatrisen (pdf)

Mer information

Vill du veta mer om hur E-norm fungerar eller teckna ett abonnemang? Kontakta kundservice, tel 08-588 474 00.