Hem / Utbildningsinformation / Seminarium / Utställarinformation Skadeplats

Välkommen som utställare på Skadeplatskonferensen 2016!

Obs! Samtliga utställarplatser är bokade.

Skadeplats 2016, genomförs i år på Helsingborg Arena och Räddningstjänsten Skåne Nordvästs övningsfält den 27-29 september.

Konferensen Skadeplats ska främja utvecklingen av skadeplatsarbete samt vara en arena för möten mellan människor, organisationer, myndigheter och företag.

Ni som utställare har en viktig roll, att dela med er av ny teknik och erfarenheter. I programarbetet har vi tagit hänsyn till detta och skapat utrymme för deltagarna att kunna träffa er utställare. På sikt hoppas vi att detta leder till att räddningstjänsten tydliggör sina behov och stärker sin roll som beställare av ny teknik från branschen och på det sättet blir mer delaktiga i teknik/metodutveckling.

Utställare på Skadeplats 2016

Kostnad (exklusive moms):

• Utställarpaket inklusive en deltagare, 9 100 SEK
  • Deltagare nr 2 och 3, betalar 2 960 SEK/person

Det här får ni som utställare:

• Utställaryta 3x2 m (BxD) i utställningshallen
  • Ett bord, en stol, bredband och el
  • 20% rabatt på ordinarie konferensavgiften (3 700 SEK) för deltagare nr 2 och 3
  • Samtliga måltider och aktiviteter enligt konferensprogrammet den 28-29 september

Upplägg

Dag 0 (27 sep)

Ankomst och iordningställande av utställarplatser på Helsingborg Arena. Drop‑in med mat (190 SEK) mellan kl 18.00-21.00. Alla utställarplatser måste vara klara senast kl. 21.00, sedan stänger arenan.

Dag 1 (28 sep) Utställning på Helsingborg Arena. Utställarplatserna är placerade i mässans B-hall, där konferensdeltagarna serveras fika i utställningsområdet.

Dag 2 (29 sep)

Utställning på räddningstjänstens övningsfält i Helsingborg. Välj mellan utställarplats inomhus, utomhus eller både och. På övningsfältet har ni möjlighet att genomföra praktiska demonstrationer av era produkter. För att underlätta när vi planerar er placering är det bra om ni anger vad ni vill förevisa när ni anmäler er.

Hotell

Logi bokas och bekostas av utställaren själv. Vi har förbokat ett antal rum, klicka här för mer information.

Frågor om utställningen

Eva Ahlström, Brandskyddsföreningen, telefon 08-588 474 74

Frågor om utställarplatser på övningsfältet

Lars Hansson, Räddningstjänsten Skåne Nordväst, telefon 073-093 00 05