Hem / Utbildningsinformation / Seminarium / Anmälan Fortbildningsdagar RVR 2016

RVR fyller 40 år – det vill vi fira med dig!

Fortbildningsdagar 2016

I år är det 40 år sedan verksamheten startade. Därför blir årets fortbildningsdagar inte bara ett tillfälle att öka dina kunskaper inom området och träffa nya och gamla kollegor utan det blir också ett tillfälle att fira lite extra.

Programmet kommer att varvas med utbildning, inspiration och festligheter!

1-2 juni alternativt 8-9 juni.

Tider
Vi startar klockan 09.30 med fika. Programmet börjar klockan 10.00 dag 1 och avslutas klockan 16.00 dag 2.

Scandic Hasselbacken, Hazeliusbacken 20 på Djurgården i Stockholm.

Anmälan
Anmäl dig nedan senast den 15 april 2016. Stäm av med din regionansvarig innan du anmäler dig så att regionen inte töms på restvärdeledare. Anmäl dig så snart som möjligt om du bara kan delta vid ett visst tillfälle då antalet platser är begränsade till varje omgång.

Fyll i nedan uppgifter och klicka på "Skicka".

* Obligatoriska uppgifter

Frågor om anmälan
Sylvia Zacharias, telefon 08-588 474 48

Övriga frågor
Jesper Boqvist, telefon 08-588 474 44

Villkor
Ombokning kan göras fram till den 15 april 2016, därefter bekostas del av eller hela kostnaden av den som avbokar. Observera att din anmälan till fortbildningsdagarna är bindande. Samma regler som föregående år gäller för av- och ombokning. Avbokar du din plats efter ovan angivna datum debiterar vi uppkomna kostnader för kost och logi med mera. Undantag kan göras vid till exempel sjukdom, styrkt med läkarintyg. Vi förutsätter även att alla deltar under hela programtiden.

Ersättning utgår med 2 x 1 328 kronor samt ersättning för resa till och från utbildningsorten. RVR bekostar en hotellnatt mellan utbildningsdagarna.