Hem / Utbildning / E-learning

E-learning

Har ni behov av utbildning i brandsäkerhet, men har svårt att få till utbildningstillfällen? Då heter lösningen e-learning! Med e-learning är det enkelt och effektivt att utbilda små till stora grupper medarbetare och säkerhetsansvariga.

Hur kan e-learning passa dig och hur fungerar det?
E-learning är kostnadseffektivt eftersom det går att genomföra när som helst och var som helst så länge du har tillgång till en dator. Lokaler, resor och långa uppehåll är inte nödvändigt. Allt är paketerat och det finns inga maxgränser!

Du som är personalansvarig kan få statistik som visar vilka anställda som genomfört utbildningen och om de har blivit godkända i de tillhörande kunskapstesten. Utbildningarna kan placeras i vår utbildningsplattform på www.brandskyddsbanken.se om ni inte har någon egen plattform att placera utbildningen.

Kontakt
Ställ din fråga eller berätta om dina önskemål direkt på webben. Du är också välkommen att ringa oss direkt på telefon 08-588 474 00 eller via e-post sbf@brandskyddsforeningen.se.