Hem / Utbildning

Brandskyddsutbildningar

Brandskyddsföreningens Service AB

Med rätt kunskap behöver inte brandskyddsfrågor vara svårt. Låt oss hjälpa dig. I vänstermenyn finner du vårt utbud under respektive område. Din lokala utbildare hittar du genom att klicka på kartan till höger.

Starta året med rätt kunskaper inom brandfarliga varor!

Du som arbetar i företag som hanterar brandfarliga varor måste ha kunskap om dessa. Vi har utbildning både för dig som behöver grundläggande kunskaper men även för dig som ska klara av uppdraget som föreståndare för brandfarliga varor.
Anmäl dig till Brandfarliga varor – grund
Anmäl dig till Brandfarliga varor – föreståndare

Vårens sjöfartsutbildningar

Många har börjat se över sina certifikat och behörigheter för att i god tid före övergångsreglernas utgång ha uppdaterat sina papper. Detta märks inte minst på den tillströmning av kursbokningar som sker. Redan nu har vi satt in ett extra utbildningstillfälle under våren för Fortbildning Advanced Fire Fighting. Boka din utbildning i god tid för att vara säker på en plats under våren!
Läs mer och anmäl dig till sjöfartutbildning enligt STCW Manila här

Grundutbildning Brandlarmregler SBF 110:7

Utbildningen erbjuder en grundläggande genomgång av det svenska regelverket för automatiska brandlarmanläggningar, SBF 110:7. Gå vår utbildning i Stockholm den 3-4 mars.
Läs mer här och anmäl dig här.

Lås och utrymningsvägar

Tjuven ska inte komma in. Men du vill komma ut om det brinner. Går det att kombinera? Ägna en heldag åt balansgången mellan intrångsskydd och utrymningsmöjligheter. Upptäck lösningar som passar i din verksamhet.
Gå vår utbildning i Stockholm den 6 mars.
Läs mer och anmäl dig här.