Hem / Regionala föreningar / Västmanland / Om oss / Medlemskap

Som medlem är du med och utvecklar

En av Brandskyddsföreningens uppgifter är att påverka opinionsbildare för ett bättre brandskydd. Ju fler medlemmar vi är desto större är våra möjligheter att påverka. Våra medlemsföretag är stora som små. Verksamheten varierar från företag i tillverkningsindustrin till rena tjänsteföretag, från försäkringsbolag till kommuner och myndigheter. Det vi har gemensamt är att vi vill påverka och skapa en brandsäkrare miljö. Som medlem i Brandskyddföreningen får du utvald och aktuell information utan att själv behöva söka den.

Medlemsförmåner

Som medlem i Brandskyddsföreningen stödjer du utvecklingen av det förebyggande brandskyddet i samhället.

Dessutom får du:

• Prenumeration på BrandSäkert – Brandskyddsföreningens tidning som utkommer med 7 nummer per år.
  • Reportage om aktuella händelser inom brand, skydd och säkerhet.
  • Prenumeration på Brandskyddsföreningen Sveriges digitala nyhetsbrev.
  • 10 procents rabatt på Brandskyddföreningen Sveriges utbildningar, rådgivningstjänster och utvalda förlagsprodukter.
  • Inbjudningar till olika utbildningar.
  • Brandforskningsresultat från Brandforsk.
  • Medlemskap i din regionala brandskyddsförening.

Företag:
Medlemsavgift 390 SEK + avdragbar serviceavgift 950 SEK* = 1 340 SEK/år.

Stödjande medlem**:
Medlemsavgift 390 SEK/år

* = Avdragsgill kostnad
**= Enskild person kan också bli medlem i Brandskyddsföreningen. I medlemsavgiften ingår endast prenumeration på BrandSäkert – Brandskyddsföreningens tidning som utkommer med 7 nummer per år. Inga rabatter på Brandskyddsföreningens utbildningar, rådgivningstjänster eller förlagsprodukter ges.