/ Lokala föreningar / Brandskyddsföreningen Väst / Utbildning / Utbildning för privatpersoner Väst

Utbildning för privatpersoner Väst

Brandskyddsföreningen Väst erbjuder utbildning inom ett flertal skydds- och brandrelaterade områden.

Våra utbildningar har hjälpt människor att få en säkrare tillvaro, både privat och i arbetslivet. Utbildningarna gör dig riskmedveten och ger dig förutsättningarna till ett olycksförebyggande agerande.

Del av vårt utbud hittar du i menyn till höger. Välj utbildningen du är intresserad av så får du fram ett utbildningsinnehåll och information om hur du anmäler dig.

Har du rätt kompetens?

Vem tar ansvaret för brandskyddet hos dig?

Kan ni rädda liv?

• Genom att släcka en brand?
  • Genom att ge Hjärt- och Lung-räddning?

Vi ger behörighet i de olika utbildningarna du behöver inom brand, risk och säkerhetsutbildningar. Vi har erfaren personal från Räddningstjänst och Ambulans som utbildar.

I menyn till höger hittar du de utbildningar som vi erbjuder privatpersoner.