/ Medlemskap / Visa att du är medlem

Visa att du är medlem

Brandskyddsföreningens logotyp på en skylt

Genom att använda vår medlemslogotyp på er webbplats kan ni visa att ni är med och stödjer vårt arbete för ett brandsäkrare och hållbart Sverige. Riktlinjerna för hur logotypen får användas hittar ni här nedan.

Högerklicka på logotypen nedan och välj "spara som" för att ladda ner den på din dator. Har ni några frågor får ni gärna höra av er till medlemsansvarig@brandskyddsforeningen.se

brandskyddsforeningen_logo_medlem_2024.jpg

Logotypen får användas under följande förutsättningar:

• Att användaren är medlem i Brandskyddsföreningens.
  • Att logotypen inte beskärs, förvanskas, retuscheras eller på annat sätt ändras vare sig i färg, form eller typografi. Logotypen ska vara i den storlek som finns för nerladdning 150 pixlar bred (53 mm) och får inte förstoras eller förminskas.
  • Att nyttjaren och/eller dennes verksamheter, produkter och/eller tjänster inte använder logotypen på ett sådant sätt som kan uppfattas som rekommenderade/styrkta/godkända av Brandskyddsföreningen, utan Brandskyddsföreningens godkännande.
  • Att logotypen alltid placeras tydligt separerad från marknadsföring och informationselement.
  • Att logotypen vid publicering på webbsida alltid är länkad till www.brandskyddsforeningen.se.